adjarabet.com-მა პროექტ „არიქას“ გამარჯვებულები გამოავლინა
ამობეჭდვა · 22 / 08 / 2019 17:37
adjarabet.com-მა პროექტ „არიქას“ გამარჯვებულები გამოავლინა

კომპანია adjarabet.com-მა მხიარული და აზარტული პროექტის, „არიქას“ გამარჯვებულები საზეიმო ღონისძიებაზე გამოავლინა.

პროექტის ფარგლებში „აჭარაბეთმა“ ფეისბუქზე 15 სახალისო ლაივი მოაწყო — კუების რბოლა, იდუმალი საზამთრო, თხილის ჭყლეტა, ნაღვლიანი სანთლები და ა.შ. მთავარი გამარჯვებული მომხმარებელი სახელად Reprua გახდა, რომელიც იაპონიაში რაგბის მსოფლიო ჩემპიონატზე გაემგზავრება.

პროექტში ჩართული წარმატებული 50 მოთამაშე კი „გაატარე ზაფხული საქართველოში“ კამპანიის ფარგლებში, adjarabet.com-ისგან საქართველოს სხვადასხვა კუთხეებში დასასვენებლად საზგურებს მიიღებს.

„პროექტ „არიქას“ იდეა წამოვიდა იქიდან, რომ ზაფხულში სპორტული თამაშები შეჩერებულია. გვინდოდა, რომ adjarabet.com-ი ერთადერთი ადგილი ყოფილიყო, სადაც ამ პერიოდში ადამიანებს ფსონებისა და პროგნოზების გაკეთება შეეძლებოდათ. ვთქვით, მოდი ზაფხულში გავერთოთ და გავაკეთოთ ისეთი პროგნოზები, როგორსაც ზოგადად არ ვაკეთებთ ხოლმე და მოდი, მართლა „გავთრეშოთ“, და აი „არიქა“ დაიბადა მაშინ. ვფიქრობ, წარმატებული პროექტი გამოვიდა და ძალიან ბევრი ადამიანი ჩაერთო. დღეს მისი მასშტაბური დასასრული შედგა. გამოვავლინეთ 1 მთავარი და 50 სხვა გამარჯვებული, რომელთაც დაუვიწყარი მოგზაურობები ელოდებათ “,- აღნიშნავს იდეის ავტორი , adjarabet.com-ის მულტიჩენელ მარკეტინგის კონტენტის ხელმძღვანელი ნოდარ ტურაშვილი.

პროექტი 1 თვე გრძელდებოდა და მოთამაშეები საკუთარ პროგნოზებს 15 კრეატიული დავალების მიხედვით, ყოველ 2 დღეში აკეთებდნენ.
საფინალო დავალება მონაწილეებმა ლისის ტბაზე გამართულ ღონისძიებაზე მიიღეს. მათ უნდა გამოეცნოთ, რამდენი ჰელიუმის ბუშტი ასწევდა „არიქას“ ლოგოს.
ერთ-ერთი იღბლიანი, 24 წლის დავით ფრუიძე გახდა, რომლის პროგნოზიც ბუშტების რაოდენობასთან დაკავშირებით გამართლდა.
„ძალიან სახალისო და ლოგიკის განმავითარებელი თამაშია. დიდი ხანია მინდა დასვენება, 52-ე ადგილზე ვიყავი და საფინალო დავალებას მოუთმენლად ველოდი. ჩემი პროგნოზი გამართლდა და ზაფხულს საქართველოს ერთ-ერთ კუთხეში გავატარებ. ძალიან მაგარი თამაშია და მონაწილეობას კიდევ აუცილებლად მივიღებ“, - ამბობს დავით ფრუიძე.

პროექტში ათეულობით ათასი ადამიანი მონაწილეობდა. როგორც კომპანიაში ამბობენ, „არიქა“ მომავალ წლებშიც გაგრძელდება და მომხმარებელს წინ კიდევ უფრო სახალისო დავალებები ელოდებათ.